مصاحبه رونالدو
تاريخ : دو شنبه 11 دی 1391برچسب:, | 15:32 | نویسنده : حسین زارعی


 

in-malagallegada-a-m-laga4.jpg

 کریستیانو در مورد قرعه کشی مرحله یک هشتم چمپیونزلیگ در مورد تقابل با تیم سابقش گفت :" اگر به یونایتد گل بزنم ، خوشحالی نمی کنم . " 
شماره 7 ادامه داد :" هنوز با فرگوسن صحبت می کنم . من حس خوبی در آن جا داشتم و مثل یک خانواده برای من بود . شش سال عالی را سپری کردم و با هم تیمی های سابقم در ارتباط هستم . از یونایتد ممنونم . حالا از فوتبال در رئال لذت می برم . بدون آن ها نمی توانستم که به بازیکن فعلی مبدل شوم . 
بهترین لحظه کریستیانو در منچستر در فصل 08-2007 بود که لیگ و چمپیونزلیگ را برد و توانست که کفش طلا و توپ طلا را کسب کند . او در آن زمان مقابل اسپورتینگ لیسبون(تیم قبل منچسترش) با پیراهن یونایتد دبل کرد اما مقابل اولین تیم دوران حرفه ای خود از گلهایش خوشحالی نکرد . حتی وقتی در پرتغال گل پیروزی منچستر را زد ، از هواداران این تیم عذرخواهی کرد .
 
مورینیو در مورد نقل و انتقالات زمستانی گفت :" فکر نمی کنم نیازی به خرید در ژانویه باشد. فکر هم نمی کنم که کاکا برود . اگر بماند به صلاح تیم است . "



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فیلم
  • دانلود نرم افزار
  • قالب وبلاگ